Diskusní fórum (slušné, věcné, neútočné)

Re: Re: Jak hodláte splnit svůj volební program?

nick | 15.10.2010

Přeju Vám hodně štěstí ve volbách a nějaké ty zastupitele, snad se Vám povede něco z programu prosadit a zkvalitnit tak život v našem městě Prachatice... Děkuju za pružnou a zajímavou debatu....
Jdu volit.... :)

Re: Re: Re: Jak hodláte splnit svůj volební program?

Robert Zeman | 15.10.2010

Dobré odpoledne,

i my děkujeme za dotaz. Tahle práce je přece založená na diskusi, přemýšlení, znalostech...

Dovolím si repliku: " Pro hloupého každý hloupý", říká v myslím nezapomenutelném filmu Forrest....

Já si myslím, že v tom je hluboká pravda.

Nikdo nemáme patent na rozum a normální povídání, přesvědčování bez urážení je jediná cesta k řešení, které má k něčemu být.


Mějte hezký víkend!

Robert Zeman

Re: Re: Re: Jak hodláte splnit svůj volební program?

Juljo Hasík | 16.10.2010

Vážený pane,

Vaše dotazy jsem si přečetl až nyní, domnívám se, že fundované odpovědi kolegů Vás uspokojily.
Dovolím si doplnění odpovědi na dotaz po zdravotnickém ombudsmanovi. Město Prachatice nemá žádné nástroje k řízení zdravotnictví, přestože se jedná o významný a problémový sektror služeb veřejnosti.
Řešení místních problémů mnohdy nezávisí na legislativě, ale na znalosti konkrétních potřeb pacientů a reáných možností poskytovatelů. Je to o komunikaci podepřené kvalifikovanou znalostí dané problematiky. Nehonorovanou funkcí "ombudsmana" hodláme pověřit člověka, který se jí bude trvale věnovat. Bude k dispozici občanům a zároveň bude v permanentním kontaktu s poskytovateli. Zastupitelstvo jeho protřednictvím získá kvalifikované podklady pro rozhodovaní o potřebě podpory konkrétních záměrů či služeb.

Quality Manager

Alan White | 14.10.2010

I have known Robert Zeman and his family for many years. He is a colleague and a good friend. Robert has a very professional attidude in business which he will apply to anything he undertakes. Roberts people skills are a joy to observe. I can only wish him and his Pro Prachatice colleagues every success for the future.

Re: Quality Manager

Robert Zeman | 14.10.2010

Ahoj Alane, děkujeme za podporu! Ty jsi také šéf, kterých mnoho není...

Hi Alan, thanks for nice words and support our team! You are a boss which is not normal to meet every day...

Topení dřevem

domkař | 27.09.2010

Pane Zeman, v sobotu jste vozil káru s naštípaným dřevem okolo nás proto se chci zeptat jestli taky nebudete něco dělat s možnstí dělat dřevo pro lidi. Lesu je kolem spousta ale dřevo neni.

Re: Topení dřevem

Robert Zeman | 28.09.2010

Dobrý den,

máte pravdu, že se získáním dřeva na topení to není jednoduché.

Odpověď je jednoduchá - ano, myslím si, že je zde velký potenciál, jak vyjít vstříc mnoho občanům, kteří mají dům, topí dřevem a zajistit jim prostřednictvím Města Prachatice za přiměřenou cenu palivové dřevo.

Postupů jak to udělat je více a pokud budeme mít možnost jako zastupitelé věci aktivně ovlivňovat, určitě je co nejdříve navrhneme, protože je škoda této služby občanům nevyužít.

Hezký den přeje R. Zeman

Bezpečnost dopravy

Michal Šobr | 20.09.2010

Dobrý den,
při procházce městem si snad každý musí uvědomit, že bezpečnost a plynulost dopravy v Prachaticích v určitých místech a časech není trvale udržitelná.
Největší problém vidím v dodržování nejvyšší povolené rychlosti na silnici II/141 (t.j. - Vodňany - Volary), kde si zřejmě někteří řidiči neuvědomují, že projíždí městskou zástavbou a že zde není (až na dva úseky) povolena jiná rychlost než 50km/h. Tímto jednání jsou nejvíce ohroženi chodci (a hlavně děti) jejichž zvýšený výskyt se dá v městské zástavbě, obzvláště okolo autobusového nádraží, očekávat. Další nebezpečí vidím u křižovatek s ulicemi Žernovická a Nebahovská. Bohužel musím konstatovat, že městská, ani státní policie nečiní kroky k nápravě. Myslím si, že výběr pokut za překročení nejvyšší povolené rychlosti by byl jistě nemalým příjmem pokladny městské policie.
Dalším velice dopravně nebezpečným místem je vyústění místní komunikace vedoucí přes škvárové hřiště na ulici Husineckou, kde je taktéž problémem nedodržování rychlosti (i když v tomhle případě je možná i 50km/h moc vysoká rychlost vzhledem k rozhledovým trojúhelníkům), důvodem proč se zde nestalo ještě žádné neštěstí je nízká intenzita provozu.
Máte nějaké konkrétní plány, co dělat s bezpečností dopravy a plynulostí dopravy?
Děkuji za reakci
Michal Šobr

Re: Bezpečnost dopravy

Robert Zeman | 20.09.2010

Dobrý den pane Šobre,

děkuji Vám za dotaz, který je nejen praktický, ale i důležitý.

Osobně si myslím, že je dobře dopravu zklidňovat, kde to jde, tak fyzicky, kde nejde, tak pomocí značení.

Rezidenční zóny, ať již sídliště nebo čtvrti s rodinnými domy pomocí retardérů.

Příliš nevěřím v ohleduplnost řidičů a tento pocit je podložen zkušenostmi z místa, kde bydlíme...

K Vašim konkrétním dotazům - nebylo by seriozní zde psát detailní řešení, zvláště když je závislé z velké části na pracovnících státní správy MěÚ a PČR.

Přesto si myslím, že obecně je řešením podle skutečné potřeby místa prevence např. v podobě ukazatelů rychlosti - myslím, že dobře psychologicky funguje v Češnovicích.

Dále oddělování chodců od dopravy pomocí chodníků - zde je určitě velké pole působnosti - např. v kasárnách evidentně chybí v úseku od pana Pilečka k prodejbně MK proles.

Řešením může být také např. umístění zrcadel , které by pomohly na horizontu při výjezdu ze škvárového hřiště.

A samozřejmě přiměřená represe a systematičnost při kontriole rychlosti v místech, kde to jde a kde je měření důležité pro bezpečnost provozu na komunikaci.

Jak jsem psal, nejde o okamžité stanovení řešení, spíše nastínění možností, které samozřejmě sám víte.

Osobně bezpečnost provozu považuji za velmi důležitou záležitost, kterou samospráva může a má řešit. Vždy je lepší snažit se kolizím předcházet, než je následně řešit...


Hezký den přeje R. Zeman

Re: Re: Bezpečnost dopravy

Michal Šobr | 21.09.2010

Dobrý den,
mě napadá řešení pomocí automatických kamerových radarů, jako například tuším ve Voticích u Benešova. Pravda v této obci je hustota dopravy mnohem vyšší než v Prachaticích, takže by finanční návratnost byla delší, ovšem takovýto systém považuji za investici do budoucnosti, protože takovýto sytém se dá, pokud je dobře připraven, použít jako základní zdroj dat pro liniové řízení dopravy (co se týče Prachatic, nejspíše pro případné světelné řízení křižovatek). Ale hlavně je to investice návratná a velká investice do bezpečnosti. A myslím si, že by neměl nastat legislativní problém pokud by město bylo označeno jako Zóna radarového měření rychlosti.
Nicméně děkuji za odpověď a jsem rád (jako chodec i řidič), že se touto oblastí hodláte zabývat.

Michal Šobr

<< 67 | 68 | 69 | 70 | 71 >>

Přidat nový příspěvek